Grym helg med mina bästa vänner!

I fredags var jag hemma hos Jossan och firade hennes födelsedag. Kvällen bjöd på god mat, härligt sällskap och massa skratt! Jätte mysigt var det. Och du hade gjort det så fint Joss. 

Igår var jag först med Dawid på dagen, åkte sen hem till Qela och hjälpte henne lite med att fixa inför kvällen. Vid 7 kom resten av folket och kvällen vart så himla lyckad. Maten var helt gudomlig och Qela hade verkligen gjort det super fint och mysigt! Spelade sanning & konsekvens, haha så sjukt spel. Vid 11 var det dags för tjejerna att dra ut, så då drog jag vidare hem till Nina som firade hennes 21 års dag. Haha 3 födelsedagspartyn på 1 helg. Hos Nina var det världens drag, så där i hennes vardagsrum hoppade jag och mina fina tjejer runt tills vi knappt kunde stå upp. Fan va bra den här helgen har varit. Tack alla som gjort den lyckad! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0