Detta härliga väder

Holaa. Imorse fick jag sällskap på bussen av ingen mindre än Beckah. Vilket var tur det för den där damen gör mig alltid på bra humör (när jag var påväg till bussen var jag apsur). Sitter nu i school och deppar sönder tack vare det otroooligt härliga vädret vi har denna dag. Känns ju sisådär att man ska behöva gå ut sen. Förhoppningsvis så kommer min älskling med sin nya bil som han köpt idag och hämtar upp mig. Annars får jag väl ta upp mitt paraply, hahaha snacka om lat tjej. När jag kommer hem ska jag käka middag och sen ska jag spendera hela kvällen med min historia bok och med min projekt och företagande bok. Har prov på fredag och måndag, så hela den här veckan kommer att bestå av plugg & träning, allt annat får vänta. Nu ska jag ringa Dawid, hörs senare. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0