23 September

Hola! Igår var jag i skolan från 8 till 4, fick alltså sluta en halvtimme tidigare. Fan va jag hatar onsdagar. Efter skolan åkte jag hem och bytte om snabbt innan Dawid kom hem till mig. När han kom lekte han med Nicole ett tag och sen åkte vi till skärholmen. Kollade på skor, presenter och kläder. Konstigt nog kom vi hem med bara presenter och inget till oss själva, haha kan nog vara första gången som det hänt. Käkade thaimat till middag och sen körde Dawid mig till mossen där herrlaget spelade. Kollade en liten stund med tjejerna från laget men eftersom det var iskallt ute så gick jag ner till östra istället och kollade på handboll med Jennifer och Malin. Åkte sen hem till Dawid och sov där.

Nu sitter jag nyduschad och kollar på tv hemma hos Dawid. Vaknade vid 8 av att min mage typ dödade mig och eftersom vi ändå bara ska till nått museum idag så sjukanmälde jag mig. Kände också att jag behövde en dags vila innan jag går in i väggen av allt plugg. Ska iallafall snart åka till farsta med Kim & Malin för att kolla i affärer och sen leta efter en bra present till Jossan och Qela som vi ska fira i helgen. Nu måste jag fixa mig, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0