Myshelg

Och så börjar den här helgen lida mot sitt slut. Har haft en riktig myshelg med mina tjejer och min boyfriend. I fredags var det avslutning med laget, efter det åkte jag hem till mig med Malin & Sanna för att dansa zumba. Haha så jäkla roligt! Sen kom Dawid och gjorde oss sällskap.
Igår var jag och Dawid i stan för att leta julklappar och köpa skinnhandskar till oss båda. Var där i max en timme och sen orkade vi inte mer. Då skulle vi åka hem till Dawids kusin för att hjälpa till med en present, men det var alldeles för sent så då åkte vi till trångsund centrum istället och käkade thai till lunch. Lite innan 6 kom Qela och hämtade mig, så plockade vi upp Victoria och sen begav vi oss till Malin där det var tjejmiddag. Hade jätte mysigt och åt tills jag fick ont i magen. Tack för igår sötis! Åkte sen in till stan med Victoria där vi mötte upp våra boyfriends och så gick vi på nattbio och såg Due Date. Haha så rolig film!
Idag har vi bara legat i soffan, Dawid är sjuk så hela min dag har gått ut på att ta hand om honom. Nu ska vi äta middag. Tack alla för en fin helg. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0