Jag ser det snöar

Hej! Blev ingen skola idag för min del. Har sjukt ont i tänderna, för er som inte visste så har jag haft tandställning i underkäken (haha igen) i 3 månader för att rätta till en tand och igår fick jag äntligen ta bort den. Så aldrig mer tandställning, haha så sa jag sist också.
Nu är det vinter på riktigt. Eller iallfall just nu, om en vecka kanske allt är borta igen. Känns som att jag typ e den enda som faktiskt är glad över att snön är här. Visst det suger att det alltid blir kaos med tåg & bussar, att det är jätte kallt och så men så länge man klär sig rätt/varmt och att det inte är snö storm så är vintern huur mysig som helst. Nu ska jag hjälpa mami med maten och sen kommer Dawid hit.
Hörs imorgon, pussss

Kommentarer
Postat av: Qela

Lyllo dej da!

Jag vill oxå ta bort mitt räls!

Men icke! Snart får jag i underkäken...

Snön blev blask vilket bara blir snusk! Fy fan! Snö åh kallt då är det bra!

Ha d bäst!

Puss o kram

2010-11-10 @ 08:57:02
URL: http://qelas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jaa det är så skönt att den är borta nu :D

Ja men snart är det din tur! Tiden går ju så himla fort så den är snart borta :) Kommer va så värt det sen!

Jaa nu är det bara snusk blask, as tråkigt. Jaa jag håller med!

Pusss <3

2010-11-10 @ 10:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0