Ett otroligt bra höstlov

Åh vilket bra lov jag haft! Här är det jag gjort sen jag skrev sist :)

Jag, Dawid och min pappa åkte till min syster i Italien i tisdags. På onsdagen fick Dawid veta den andra delen av sin födelsedagspresent, vilket var att gå och titta på Milan - Real Madrid. Asså herregud vilken bra match! Fullsatt arena med 85 000 åskådare, asså det var heelt sjukt. Går inte ens att förklara. På torsdagen åkte vi in till Milano city, shoppade, åt lunch och så gick vi till den vackra kyrkan Piazza del duomo. På kvällen gick jag och Dawid ut själva och käkade middag. Jätte mysigt! På fredagen åkte jag, pappa, Dawid och min syster Jenny till staden Venedig. Det var så otroligt fint där! Så coolt med alla små broar och gondoler. Där gick vi runt och tittade, shoppade, käkade pizza & pasta. Sen åkte vi hem tidigt på lördagen. Har haft det så otroligt bra, var så himla kul att träffa min syster och pappa igen och självklart att jag fick dela den här underbara resan med min pojkvän.

I lördags efter flyget var det raka vägen hem, fixa massa musik, äta, duscha och sen dra till Jennifers lokal där resten av tjejerna var. Så fixade vi oss tillsammans och sen kom resten av folket. Kvällen blev så sjukt lyckad! Hade så himla roligt. Alla var utklädda, vilket gjorde det ännu roligare. Jag och Malin, eller ska jag säga Judit och Judit vann pris för kvällens bästa manliga utklädnad. Hahaha båda vart så chockade. Tack alla som gjorde min kväll!

I söndags hade jag och Dawid mysdag. Var först på massage tillsammans. Huuur skönt som helst. Åkte sen hem till Dawid och käkade indiskt, mums! Sen resten av kvällen spenderades i soffan. Myyyyyyys


Kommentarer
Postat av: Nathalie

vart var ni på massage någonstans? :)

2010-11-11 @ 12:03:11
Postat av: Erica

Hemma hos en granne som driver en massage studio. Rekommenderar verkligen alla att gå dit, hon är grym!

2010-11-11 @ 12:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0