Tisdag - 4 dagar kvar

Idag har jag legat och stekt i solen hela dagen. Så underbart väder ute, och det bästa av allt är att klockan är snart halv 8 och solen skiner fortfarande lika mycket! Love it. Blev ingen skola för min del då jag knappt kunde andas av all pollen imorse, så min älskade pojkvän körde hem mig så att jag kunde ta min medicin. Har också fixat lite i min garderob och börjat kolla vad det är jag ska ha med mig till new york, eller vad jag inte ska ha med mig. Åh vad jag längtar, det är sjukt att tiden har gått så snabbt. Känns som att det var förra veckan det var 84 dagar kvar, och nu är det helt plötsligt bara 4 dagar. Tiden går så himla fort. Nu ska jag klä på mig, skicka in min engelska novell till Arne, göra klart 2 skol uppgifter och sen bli hämtad av min babe och så ska vi käka thai mat och ha en jätte mysig tisdag.
Hörs imorgon! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0