Stressssss

Blev ingen skola idag. Sov rätt dåligt då Dawids rum först var iskallt och som sen ändrades till varmare än i en bastu. Så när klockan ringde mådde jag jätte illa så då var det bara att sjukanmäla sig och fortsätta sova i väntan på bättre tider. Haha gud va deppigt det där lät. Åkte sen till farsta med Qela. Tittade i affärer och jag hittade en jätte fin blus som jag är kär i (läs mamma). Sen köpte vi glass och så åkte vi hem. Gjorde lunch och så tittade vi äntligen klart på Avatar. Åh den är så bra! Älskade slutet. Låg sen och sov ett tag med Dawid och lite efter 6 skulle han och jag på träning, så han körde hem mig och nu är jag ombytt och klar. Har samling om 5 minuter, så det är ju tur att jag bor 3 minuter ifrån mossen, hihi. Efter träningen lär jag åka hem till min man som vanligt, eller så kanske vi sover här. Äsch vi får se, spelar ju egentligen ingen roll vart vi sover. Haha asså who cares, aja hörs imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0