Söndagsmys med mina favoriter

Åkte hem ifrån Waxan vid 1 tiden och så var vi hemma hos mig runt halv 2, bytte om snabbt och så åkte vi hem till Dawid. Då drog jag och Qela till haninge, käkade lunch och så tittade vi på kläder. Qela köpte en as snygg spets klänning och så köpte jag två ringar (haha döda mig inte nu mamma). Åkte sen till farsta där vi letade efter ett par lack leggings till Qela som vi tillslut hittade inne på Åhléns. När vi var klara där gick vi och handlade mat och sen åkte vi hem. När vi kom hem till dom så åkte jag och Dawid först hem till mig för att packa ihop partytältet, hämta kläder till mig och sen åkte vi förbi mossen en snabbis. Åkte sen tillbaka hem till honom och så fick Dawid grilla grönsaker och kött medans jag och Qela fixade pommes och såser. När vi ätit klart tittade vi på Avatar tills vi tröttnade, haha vilket var efter typ en halvtimme. Den filmen var inte riktigt våran grej. Sen var klockan helt plötsligt 11 och då var det dags att sova.


Kommentarer
Postat av: Q

Jag gilla filmen konstigt nog! Vi måste se klart den!!

2010-05-03 @ 15:43:39
Postat av: Erica

Ja men "halleluja bergen" var ju lite att ta i :p men det är klart att vi ska se klart den! :)

2010-05-03 @ 17:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0