Sista maj!

Skola till lunch och sen slutade vi. Känns ju riktigt onödigt att komma på en lektion där man jobbade med excel i en timme. Tack o lov att jag hamnade i en klass med dom skönaste tjejerna man kan hitta. Alla vi är så olika men ändå så himla lika. Fixade lite grejer i skolan och sen gick jag, Frida, Nathalie och Denise till farsta centrum. Shoppade lite och jag hittade äntligen min avslutnings klänning. När vi shoppat klart satte vi oss ute i solen och pratade massa skit. Åh det är så underbart väder nu! Tog sen bussen hem och har sen dess pluggat på min engelska. När jag är klar ska jag gå ut på promenad med Lalla, sen träffa Malin och efter det träffa min Dawie!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0