Resfeber - 2 dagar kvar

Idag är det två dagar kvar tills jag åker!! Har försökt packa så lite som det bara går för att kunna ta med så mycket som möjligt hem. Har ju nämligen tänkt att köpa mig en helt ny garderob där nere, eller det kanske är uppe? Haha whatever. Men nu ere så att min resväska inte vill samarbeta med mig. Bara själva väskan, utan någonting i den, väger hela SEX kilo. Och när den är färdig packad så väger den 9,6 kg. Och max kilo per person är 20 kilo. Haha asså min väska när vi ska åka hem från NY kommer ju väga 50 kilo eller nått. Men då betalar jag fan övervikt! Det är ju lätt värt det. Har också mått illa och haft ont i huvudet hela dagen och packat om min väska typ 40 gånger. Det är tur att jag har min Dawid, utan honom och hans underbara stöttande ord hade jag legat under mitt täcke och grinat. Så glad över att jag har dig babe. Om ca 30 minuter så kommer Sanna, Jossan, Carro, Hanna och Malin hit. Vi tjejer ska ha tjejkväll här hemma. Lite som en hejdå grej innan jag och Mallan drar iväg och gör NY osäkert. Lär bli as mysigt. Hoppas alla får en fin torsdag. Pussar och kramar


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hihi... problem e alltid! Vi kan lösa hur vikten ska se ut... PUSS Pappsen

2010-05-14 @ 07:58:08
Postat av: Erica

Jaa jag vet, haha det är alltid något problem :D men vi löser det där. Ses snart papi! Love you

2010-05-14 @ 10:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0