Ra ra ah ah ah, roma roma mama, gaga ohlala!!!

Konserten igår var så sjuuuuuuuukt bra! Jag och Qela stod jätte långt fram och skrek med till alla grymma låtar. Hade jätte roligt och Lady Gaga's röst var fan as bra. Hennes kropp var inte heller så dålig, den hade man verkligen inte tackat nej till. Den bästa låten var självklart Bad Romance som hon avslutade med. Jävlar vilket drag det blev då. Är så himla glad över att jag följde med på konserten och att Qela frågade mig ifall jag ville göra henne sällskap, för asså ni som inte var där igår eller inte ska dit idag - ni missar verkligen något!







Kommentarer
Postat av: Qe Qe Qeelaa

Tack gumman för att du ville följa me mej! Konserten va fan bäst!

Puss

2010-05-12 @ 11:08:36
Postat av: Erica

Tack själv för att du ville ha med mig som sällskap hjärtat! Hade så roligt :) jaa den var grym!!

PUSS

2010-05-12 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0