Min valboooorg

Mötte upp Qela inne i stan, käkade lunch och snackade massa skit. Efter det gick vi runt och tittade i massa affärer. Drog sen till söder för att träffa Dawid och co som hade mösspåtagning. Så var vi där ett tag med dom och sen drog jag och Qela till farsta. Handlade mat och gick förbi systemet. Sen lämnade hon mig hemma hos mig och då kom alla tjejer och så fixade vi allt inför kvällen. Vid 7 kom grabbarna och så satt vi satt på min altan under ett partytält, lyssnade på musik, grillade och hade jätte trevligt! Skulle egentligen efter det åkt ner till brandsprutan till min lagfest, men efter massa grejer om att vissa inte fick komma och annat skit, så bestämde vi oss för att fortsätta kvällen hemma hos mig med singstar och annat lattjo. Åkte sen hem till Dawid och så sov vi där. Även fast kvällen inte blev som vi tänkt oss så hade jag ändå jätte roligt, så tack alla för en trevlig valborg!















Kommentarer
Postat av: Pappsen

Wow vilken coolt festen Ni haft! Kul att se er alla som jag ser några jag vet vem... KUL... Må gött



Pappsen ILY

2010-05-03 @ 21:11:17
Postat av: Erica

Ja det var jätte roligt! Hoppas du hade en bra valborg. Ses snart :) Puss love you!

2010-05-04 @ 12:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0