Min fredag

Idag har jag varit med mina två favorit tjejer hela dagen. Qela hämtade mig och Malin och så drog vi till haninge. Tittade på kläder och så käkade vi thaimat, sååå gott!! Sen åkte vi och hyrde film och sen hem till Peter och Janine (Dawids föräldrar), där vi sen spenderade hela kvällen. Vid 10 åkte jag, Malin och Peter in till stan för att hämta papi. Sen åkte vi tillbaka hem till dom så att pappa fick träffa Janine och Qela också. Efter det körde Qela hem oss till mig. Så nu har vi precis packat klart och ska nu gå över till David där det är fest och göra Qela sällskap. Vid 4 kommer Peter och hämtar oss och kör oss till flygplatsen. Så snällt! Hoppas alla har en bra fredag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0