Match!

Sitter hemma hos Dawid och orkar knappt hålla upp ögonen, även fast jag sovit hur länge som helst. Igår blev det myskväll hemma hos mig då jag knappt varit hemma något dom senaste 2 veckorna. Sen lite innan 12 blev det promenad med Linda och sen hem till Dawid för att sova där. Ringde också min Malin precis vid 12 slaget och bjöd på en födelsedags sång. Så svårt att tro att min lilla mulle börjar bli gammal nu, haha! Aja idag ska jag iallafall iväg och spela match och efter det ska jag äta med Dawids familj och sen så ska vi alla iväg in till stan för att kolla på en stand up grej. Lär bli riktigt roligt. Kommer inte ha tillgång till någon data förns ikväll. Men nu vet ni iallafall vad jag ska hitta på idag. Hoppas alla får en fin söndag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0