Malin 21 - Vem vågade gå längst?

Efter konserten åkte jag och Qela hem snabbt för att byta om, när vi var klara tog vi bilen till rondovägen där Malin hade sin lokalfest. Det spelades jätte bra musik så man dansade tills det gjorde ont i fötterna och skrek tills man fick ont i halsen. Och så var alla mina favorit tjejer och Dawie där, så det kunde inte bli så mycket bättre. Jag hade jätte roligt hela kvällen. Temat var ju också "naket", så det var ju riktigt kul att se vad folk hade på sig. Vinnaren av den som gick längst var ju såklart Forre, en peruk på paketet och absolut ingenting mer, haha det går inte att bli mer naken än så. Vid halv 3 höll jag och Dawid på att somna, så jag, Qela, Dawid, Erik och Linden åkte hem till Dawid och så släppte vi av Linda hemma hos henne. Gjorde toast och tittade på någon film som handlade om häxor och sen gick jag och Dawid ner och tog en dusch och efter det somnade vi på direkten. Hade en sån otroligt bra fredag. Tack Brallan för en jätte rolig kväll, jag hoppas att du är jätte nöjd med allting!!




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0