Koh phangan & Stand up comedy

Igår efter min match så hade jag 10 minuter på mig att byta om, duscha, klä på mig, fixa håret och sminka mig. Och jag klarade det! Sen var det ju lite tack vare att Dawid kom hem till mig när jag precis kommit ut ur duschen, det gjorde att jag skyndade mig lite extra så att han skulle slippa sitta och vänta. Åkte iallafall in till stan och så träffade vi resten av hans familj inne på urmysiga thai restaurangen Koh phangan. Hade jätte trevligt som det alltid är när man är med familjen Fredriksson. Åt jätte god för, varm och efterrätt. Det var så gott så att man bara ville fortsätta äta även fast man var jätte mätt. När vi ätit klart så åkte vi till djurgården för att gå på stand up comedy på circus vid skansen. Det var hur roligt som helst! Haha satt och skrattade tills jag fick ont i magen och när vi gick därifrån hade jag knappt något smink kvar. Åkte sen förbi Dawid och hämtade kläder till honom och efter det åkte vi hem till mig och sov här. En riktigt bra söndag, tack för igår! Ni är bäst.


Kommentarer
Postat av: Tobey

visst var det najst på restaurangen? vi måste dit någongång! Du, jag jonas och dawid? haha.

2010-05-12 @ 20:18:44
URL: http://tobeym.blogg.se/
Postat av: Jurki

Ja det var skit mysigt där! ja men absolut, haha en liten "par-middag" :D

2010-05-13 @ 11:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0