Home sweet home

Nu är jag hemma igen efter en helt sjuuukt bra vecka i galna New York! Har haft det hur bra som helst med masssssssssor med shopping och har fått uppleva så himla mycket på 10 dagar. Tack pappa och Malin för en oförglömlig resa! Landade hemma i Sverige i tisdags och blev då hämtad utav Dawids pappa. Åkte då hem snabbt och hoppade in i duschen, så kom Jossan förbi och sen kom Janine och hämtade mig. Så åkte vi och plockade upp Qela, åkte in till stan och var stöd för Qela hos tandläkarn. Fikade sen och efter det fick jag skjuts hem. Satt då med min älskade familj och umgicks och sen vid 8 kom min finaste och hämtade mig efter sin träning. Som jag saknat honom! Åkte sen hem till honom, så fick han öppna sin väska med alla 25 plagg + 2 par skor jag köpt till honom. Han blev så sjukt snygg i sina nya grejer, speciellt i skorna och alla skjortor. Hihi han blir bara snyggare och snyggare för varje dag. Så fick också Peter, Janine och Qela sina presenter. Sen blev klockan så mycket så vi låg och myste tills vi somnade.

Hade studiedag i onsdags, så jag och Dawid åkte till farsta och kollade på kläder, sen åkte vi och köpte thaimat och efter det åkte vi hem till honom och bara myste tills det var dags för honom att dra på träning. Då åkte jag hem och så kom min Linda hit. Så var vi hemma hos mig tills Dawid kom och hämtade mig.

Och ja, nu är det torsdag och jag kom hem från skolan för typ 2 timmar sen. Var så jävla roligt att träffa alla tjejer igen. Har saknat mina knasbollar! Nu håller jag på att lägga upp bilder från resan på facebook. När jag är klar ska jag käka middag och efter det dra på träning och efter den hämtar Dawid upp mig och så åker vi hem till mig.


Min finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0