Fredagsmys

I fredags stannade jag hemma från skolan. Sov riktigt dåligt hela natten + att min magont som jag fick på torsdags träningen ville verkligen aldrig ge med sig. Så jag var hemma hela dagen och bara sov tills klockan blev halv 4. Då åkte jag till haninge snabbt med Jelle och Nicole. Fick med mig lite grejer hem, som gör att man alltid mår litelite bättre. När jag var hemma duschade jag snabbt, klädde på mig och så kom Qela & Janine och hämtade mig. Så åkte vi till Sockenplan och köpte med oss thaimat hem. Maten var super god som vanligt och sällskapet ännu bättre. Tycker om dom två så himla mycket, kan verkligen prata med dom om allt. När vi ätit klart åkte jag och Qela ner till centrum snabbt och köpte cola, och när vi kom hem hade Janine börjat fixa i Dawids rum. Så vi tre satt och fixade där hela kvällen tills det var dags att åka och hämta Dawid som varit på bal. Åh han var såååå fin i sin kostym. Så jäkla snygg, även fast han tyckte att det var jätte obekvämt. Käkade sen glass och tittade på tv tills det var dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0