Farsta gymnasium förstör mitt liv

Hann inte skriva något igår efter jag varit i skolan, hade verkligen fullt upp. Kom hem, duschade, firade Jonas och sen kom min baby och hämtade mig. Hemma hos honom så gjorde vi käk och så tittade jag och Qela på fortsättningen av Avatar medans Dawid låg och sov på mig. Filmen blev mycket mycket bättre och jag gillar själva handlingen grymt mycket! Längtar tills ikväll då vi förmodligen ska se klart slutet, haha vill verkligen veta vad som händer!

Imorse gick jag och Dawid upp vid halv 8, så gick han ner och gjorde frukost medans jag klädde på mig och städade upp i hans rum. Haha perfektionisten. Vid 20 över 8 körde min älskling mig till skolan så att jag skulle hinna till mitt nationella prov. Så gulligt! Provet gick jätte bra, det enda som var störande var att en tjej satt och kollade på alla mina svar så fort jag kollade bort. Morr. Nu har jag idrottsteori med Björn och vi är 4 elever, haha illa. Efter skolan så ska jag hem och skriva klart min redovisning om USA och sen ska jag på träning. Och min jävla redovisning ska vara klar på fredag och det är sjukt mycket att göra. Åh snälla ge mig bara sommarlov nu, orkar inte med skolan längre. Drunkar i plugg snart.


Kommentarer
Postat av: Mamsi

sa ju att den var bra! Kan du ta hem den tack vill ju se den igen :) Pusss

2010-05-05 @ 14:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0