Eurovision Song Contest

I lördags skulle jag egentligen varit på fotbollsskolan, men under natten så sov jag riktigt dåligt igen och kunde knappt stå upp av att jag hade så ont i magen. Så det var bara att proppa i sig alvedon och somna om. Vid 2 var det dags för mig och Dawid att vakta Nicole, så vi åkte hem till mig och hämtade henne och sen åkte vi tillbaka hem till honom. Vi bakade, Dawid lekte med Nicole tills hon fick ont i magen av skratt, tittade på film och hade riktigt roligt. Självklart var det riktigt ansträngande att behöva vakta en snart 2 årig liten dyracell kanin när man själv inte mår riktigt bra, men när jag såg hur Dawid hela tiden hjälpte till och hur glad Nicole var över att få leka med Dawid och Bowie så var det helt klart värt det. När klockan blev halv 8 så var det dags för Nicole att sova och dags för Dawid att dra på race med grabbarna. Då gjorde jag och Qela middag och sen hade vi en jätte mysig kväll med Eurovision, popcorn med dipp och massa tjejsnack. Kan inte bli bättre!



Kommentarer
Postat av: Mamsi

Tack för du ställde upp.Älskar dig!

2010-05-31 @ 10:25:54
Postat av: Erica

Det var absolut ingenting mami, ställer alltid upp! Det vet du. Älskar dig!

2010-05-31 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0