En fullspäckad lördag

Vid lunch åkte vi ner till centrum och köpte thaimat och så handlade vi på ica. Åkte sen tillbaka hem till Dawid och käkade där. Vid 3 åkte vi hem till mig så att jag kunde byta om och ta med mig grejer till kvällen, sen åkte vi in till söderstadion och släppte av Waxan som skulle kolla på Hammarby - Norrköping. Åkte hem till Dawid igen där Qela var, så fixade vi oss 3 tillsammans och sen drog vi hem till Dawids kusin Janna som fyllde 22. Hade jätte trevligt där och maten var super god! Fick också titta på Törnrosa med Jolene och Susanne. Vid 9 åkte jag och Dawid till sköndal för att hämta Erik, och sen åkte vi hem till Waxan ute i tyresö. Där var det riktigt lattjo och när det var dags att sova så fick jag och Dawid sova i ett urmysigt loft på nedervåningen. Gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0