Det lär bli en riktigt jävla bra fredag

Feber, dåligt humör och rethosta vaknade jag upp med idag. Känns så himla typiskt att jag just idag ska missa skolan och min engelska redovisning. Förhoppningsvis så har Arne ett hjärta och låter mig få redovisa på måndag istället. Vid 12 körde iallafall Dawid hem mig. Så nu ligger jag i min säng och försöker må lite bättre. Febern har iallafall släppt, men mitt dåliga humör lär inte försvinna, inte just nu iaf. Så jag ska väl sova eller något nu. Lite senare idag så ska jag käka tillsammans med Qela och sen ikväll så ska vi två på Lady Gaga! Kommer bli så jävla grymt, är så jäkla taggad. Efter konserten så ska vi till min bästa Malins lokalfest och fira hennes 21 års dag med nakentema, haha får se vem som vågar ha på sig minst kläder. Så jag har en känsla av att det kommer bli en riktigt jävla bra fredag med alla mina favorit personer. Det enda problemet är ju vad man ska ha på sig, eller rättare sagt vad man inte ska ha på sig, haha!
Hörs kanske senare, eller så hörs vi imorgon med massor av bilder! Hoppas alla får en bra fredag. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0