Wednesday

Igår blev jag hämtad av Dawid och hans papi. Så fick vi skjuts upp till centrum, blev en liten tripp förbi solsnabben och sen gick vi på promenad hem till Dawid. När vi kom hem tog vi en dusch och sen käkade vi middag. Efter det var vi båda helt slut så vi gick och la oss hyfsat tidigit. Vilket gav resultat när jag skulle upp imorse. Vaknade upp piggare än någonsin innan min väckarklocka ens ringt och var på världens bästa humör, knatade ner till bussen vid 10 och var i skolan en kvart senare. Skoldagen var som vanligt. Hade matteprov sista lektionen och jag blev godkänd!!! Så det känns grymt bra. Allting är så himla bra just nu, både i skolan och utanför. Love it! Planerna för ikväll är att ta ett långt bubbelbad, plugga, gå på promenad och sen kommer Dawid hit, myys!
Hörs imorgon! Pussar


En glad Erica efter matteprovet


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Godkänd??? Hurra matte finemang! Pappsen stolt!!!! :-)



Skönt att du har kämpat kämpat... BRA gjort! Puss

Pappsen ILY

2010-03-24 @ 20:48:20
Postat av: Erica

Jaaa jag blev godkänd :D Så himla skönt! Taack papi. Ja det känns riktigt bra när man kämpat så otroligt mycket och så lönar det sig i slutet :)

Tack för stödet! Jag älskar dig papi. PUSS

2010-03-24 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0