Tröttare tjej får man leta efter

Kom hem för ett tag sen och jag är helt slut! Ligger och pratar med min baby just nu, ååh vad jag saknar honom. Har redan gjort mig i ordning för sängen och ska snart sova. Men först ska jag mysa med min mormor och morfar som är på besök. Sen kommer jag sova som ett barn i min gamla 120 säng (som nu står i Nicoles rum), har självklart lånat ut min dubbelsäng till momo och moffa, vill att dom ska få sova tillsammans och så bekvämt som möjligt. Nu ska jag prata klart med min otroligt saknade boyfriend, hörs imorgon! Pussar


Trötta tjejer på första lektionen vid 8 på morgonen

Hahaha kolla Hassan

Mitt & Hassans lag vann på svenskan och priset var sååå uppskattat

Hahahahaha

Jag och min solstråle

<3

Hästen var med på öppet hus den här gången också

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0