Torsdag

Åkte hem till min baby igårkväll, låg och myste hela natten och hela eftermiddagen idag. Hjälpte honom också att välja ut kläder inför ikväll då han ska iväg på kryssning med halva skogås och trångsund. Varför kan jag inte bara bli 18 typ nu? Så störande. Han blev iallafall jätte fin (han har på sig en skjorta som jag köpt, så det kan inte bli fel). Drog därifrån sen för att hämta Nicole på dagis, tog sen bussen hem eftersom vi båda höll på att frysa ihjäl. Herregud va kallt det är ute, som det känns nu så kommer det aldrig bli vår eller sommar. Har sen bara legat och pluggat inför provet nästa vecka. Ska lite senare träffa Linda och dra iväg på party! Lär bli rätt kul. Hörs imorgon iallafall! Peace

Hoppas att alla ni som drar på kryssningen ikväll har hur kul som helst ikväll. Är rätt avundsjuk just nu men jag kommer inte vara ett dugg avundsjuk imorgon när ni vaknar upp med årets baksmälla medans jag ligger hemma och mår prima ballerina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0