Torsdag - och så är man sjuk igen

Igår åkte jag och mamma ner till stortorpshallen, så jag hade sällskap med mamma, dawids föräldrar och hans urgulliga farmor. Trånkan vann med 5-2 tror jag och min lilla Dawie gjorde mål. Haha han var så himla stolt efter matchen eftersom målet han gjorde tydligen var "foppa-finten", och foppa är ju Dawids största idol. Så eftersom han lyckades göra mål med foppas fint gick han runt hemma hos sig och kallade sig själv för "Dawid Foppa Fredriksson", hahahaha geeek. Gick och la oss rätt sent då vi låg och tittade på fotboll lite för länge och när vi väl skulle sova hade jag feber, så då var det as svårt att somna.

När jag skulle upp imorse mådde jag riktigt dåligt, bad mamma sjukanmäla mig och sen låg jag och Dawid och gosade hela morgonen och jag mådde genast lite bättre. När jag väl gick upp från sängen tog jag en dusch, klädde på mig och drack överdrivet mycket vatten. Åkte sen till skolan (även fast jag var sjukanmäld) för att göra mitt administrations prov, vilket otroligt nog faktiskt gick bra. Trodde att det skulle gå åt skogen och att jag för första gången på gymnasiet skulle få ett sämre betyg än vg, men jag svarade riktigt bra på varenda fråga och när jag lämnade in det sa Marja att det såg riktigt bra ut. Hatten av till mig själv! När vi slutat hade jag sällskap med Dawid i telefonen på bussen hela vägen hem, sen käkade jag middag och drog på träning (även fast jag hade feber och huvudvärk). Kom hem vid halv 10, duschade och nu ligger jag i min säng helt död. Mår riktigt dåligt nu. Men jag är så van med att vara sjuk så jag överlever! Nu ligger jag bara och väntar på att Dawids träning ska sluta.
Hörs imorgon! Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0