Tiden går fort när man har roligt

Igår åkte jag ju som sagt hem till familjen Fredriksson. Firade Dawids morfar som fyllde 75 år i veckan. Hade jätte trevligt hela dagen/kvällen. Vid 9 började allt folk röra sig hemåt, så då hjälpte jag Janine och Peter att städa undan det värsta och sen så kollade vi på film. Helt plötsligt så var klockan redan 12, så då stannade jag kvar och sov över där. Kändes så konstigt att sova själv i Dawids säng och veta att han liksom inte kommer komma hem senare på natten. Och när jag väl höll på att somna så började det självklart regna. Så det kändes som att jag var med i en töntig film där jag ligger och deppar i min pojkväns säng, saknar honom så att det gör ont och så regnar det, hahaha illa! 

Väcktes vid 11 av att Dawid ringde mig, så snackade vi ett tag och sen gick jag ner till Peter och Janine som satt och käkade frukost. När dom var klara åkte vi tre till farsta, kollade lite i affärer och så försökte vi fixa Dawids kontantkort som strular något enormt. Efter det åkte vi till Ikea och efter det till ica för att handla mat. Åkte sen tillbaka hem till Dawid och så lagade jag och Janine middag. När vi ätit färdigt så var klockan redan halv 8, så då var det dags för mig att röra mig hemåt eftersom jag har skola imorgon. Nu har jag duschat och gjort mig i ordning för sängen och ska snart sova. Är helt slut efter den här helgen, så jag lär sova riktigt gott inatt. Har iallafall haft jätte roligt både igår och idag tillsammans med Dawids familj. Tycker om dom riktigt mycket! Nu ska jag slänga iväg ett godnatt sms till min man och sen sova.
Hörs imorgon, pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va gulligt att du är hemma hos din pojkvän utan att han är där, och att du umgås med hans föärldar och släkt. hur länge har ni varit tillsammans?

2010-03-29 @ 12:46:29
Postat av: Erica

Haha nja gulligt och gulligt, tycker mer bara att det är otroligt kul att jag har fått så bra relation med hela hans familj så att jag kan vara hemma hos honom utan att han är där. Tycker om alla jätte mycket! Vi har träffats i ett år nu, men ett officiellt par har vi varit sen i juni förra året, så i snart 10 månader :)

2010-03-29 @ 14:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0