Sydpoolen med la familia

Idag mår man som man förtjänar - även fast min kväll endast bestod av cola och vatten. Eftersom jag fick sova i lite mer än 3 timmar så känns det som att jag druckit 5 stycken vodka flaskor. Ville rent ut sagt dö när mamma kom in och väckte mig och Malin. När jag emot min vilja klätt på mig så mådde jag jätte illa och spydde upp mina 3 cheeseburgare som jag med våld tryck i mig imorse, efter den upplevelsen så kommer jag aldrig mer äta på mc donalds. När jag gjort mitt inne på toan åkte jag, mami, Jelle, Frida och Nicole till sydpoolen. Badade i 3 timmar och Nicole var helt överlycklig. Hon plaskade runt i vattnet med största leéndet. När vi var klara var jag helt slut, vilket inte är så konstigt om man fått 3 timmar sömn och tvingas köra all in med en 1 åring i ett badhus. Sov hela vägen hem och sprang in och la mig i min säng så fort vi kom hem också. Vaknade för en liten stund sen och ligger fortfarande i min säng, tänker ligga här tills Dawid kommer hit och myser med mig. Som jag saknat honom, även fast det bara gått 2 dagar. Så idag blir en återhämtningsdag i min soffa tillsammans med världens bästa pojkvän.
Hörs ikväll eller imorgon! Pussar

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ojojoj vilken äventyr du haft! Sydpolen mysigt! Haha druckit vodka??!!! Smile... det e klorvatten som du menade.. hahaha jag förstår vad du menar, bara retar dig min lilla sumpan! Pappsen ILY

2010-03-07 @ 12:12:56
Postat av: Erica

Haha ja det var rätt kul faktiskt! :D Var bara jätte trött efter att knappt sovit något! Haha du ska alltid retas

Puss love you

2010-03-07 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0