Söndag

Igår kom Dawid hit och så hade vi myskväll. Trodde att vi båda skulle somna på direkten men vi lyckades faktiskt hålla oss uppe till 12. Vaknade vid 11, fixade frukost/lunch och tittade på tv. Sen bytte jag om till träningskläder och så kom Qela och hämtade oss, så körde hon mig till min träning. Träningen gick hyfsat bra, har ju inte tränat på jätte länge då min fot har varit trasig. I början gick det rätt bra men efter ett tag kom smärtan tillbaka. Känns som att det aldrig riktigt kommer bli bra igen hur mycket jag än vilar så jag kan lika gärna bara fortsätta köra. Efter träningen åkte jag hem och duschade. Ska snart käka middag, är sjukt sugen på thaimat. Så förhoppningsvis blir det de. Aja hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0