Söndag & Måndag

Igår var det en riktig söndag, låg i sängen halva dagen. Gick sen upp för att duscha, åkte sen till centrum och köpte thai mat och hämtade upp min Dawie. Åkte hem till mig och så käkade vi världens godaste thai samtidigt som vi tittade på OS. Lekte med Nicole och vid 8 kom Erik och hans pappa och hämtade upp mig och Dawid. Åkte hem till Dawid, poppade massa popcorn och så tittade vi på OS finalen i hockey. Jean och fifty gjorde oss också sällskap. Vi alla hejade på USA (förutom Jean bara för att han visste att Canada skulle vinna), vilket dom också gjorde. Men det var en riktigt bra match. Gick och la oss när matchen var slut.

När jag, Dawid och Erik vaknade gick vi ner och gjorde frukost, sen kom Dennis också. När vi käkat klart gick jag och Dawid in i Dawids rum och tittade på tv och myste medans Dennis och Erik spelade cs i Qelas rum. Vid 2 skulle killarna ner till b-banan så dom körde mig till centrum där jag hämtade Nicole från dagis och sen tog vi bussen hem. Skulle aldrig orkat kriga i snöslasket med hennes vagn. När vi kom hem lekte vi en liten stund och sen kom Linda hit. Så låg vi och tittade på Ratatouille och käkade middag. Hon gick hem för en stund sen och jag ska nu hoppa in i duschen. Får se vad jag hittar på sen, om jag får som jag vill så kommer Mallan och Jossan hit. Men vi får se, Dawid är iallafall nere på Värdsan och käkar med sina homies så honom får man inte se förns imorgon.
Aja nu ska jag duscha, peace!

Kommentarer
Postat av: eli

var köper du thaimaten? :)

2010-03-03 @ 22:14:29
Postat av: Erica

I trångsund centrum :)

2010-03-04 @ 18:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0