Söndag & Måndag

Gårdagen spenderades hemma hos familjen Fredriksson. Tittade på bandy finalen med Peter, Qela och Dawid. Och vårat älskade hammarby vann! Efter matchen hjälpte jag Janine med middagen, och det blev sjukt gott. Käkade tills jag fick ont i magen. Tog sen en snabb tripp till solarieöarna med Dawid och Linden. När vi kom hem igen duschade jag och Dawid och sen tittade vi på tv tills det var dags att sova.

Nu sitter jag i skolan och väntar på att min engelska lektion ska börja. Börjar klockan 2 idag, men åkte till skolan tidigare för att käka lunch med Evelyn och Nathalie, fick även sällskap av Sima och Sinem. Slutar klockan 4 idag och efter skolan ska jag träffa min Malin. Får se vad hon och jag hittar på för skojsigt. Har sen träning ikväll klockan 9 på mossen och efter det ska jag träffa min älskling. Så det blir en bra måndag!
Hörs senare, pussar

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vaa, Älskar Du bajen? Ofaen... det har Du alltid hatat fotbollstjejer från Bajen :-p

Läste du Jempa och Lindas blogg? FRån NY... hmm..

Puss pappsen ILY

2010-03-22 @ 18:45:45
Postat av: Erica

ha ha ha.. Bajens gamla 93 lag är ju ett undantag :D

Jaa, jag är så avundsjuk. Längtar tills vi åker!!

Puss älskar dig

2010-03-22 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0