Söndag

Idag kom Nicole och mami på besök hem till Dawid. Mamma stod och pratade med Dawids föräldrar och Nicole lekte med Bowie. Haha hon var så lycklig när vi sen åkte hem. Gjorde mig i ordning för träning och så körde Jelle mig, FYSATAN va kallt det är uppe på mossen. Det är helt sjukt vad det blåser och har sig. Höll på att frysa ihjäl. Hade sen sällskap hem med Linda som vi alltid har. Hoppade in i duschen och satte på högsta värmen för att få tillbaka känseln i mina stackars tår. Nu har jag precis klätt på mig och ska snart gå och möta Dawid. Idag ska vi "fira" att vi varit tillsammans i 9 månader (igår). Så idag blir det extra mycket pussar och mys. Sånt gillas! Får se ifall vi sover hemma hos mig eller hos honom. Hörs iallafall ikväll eller imorgon.
Pussar & kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0