Sista Mars - Öppet Hus

Sitter i klassrummet och sjunger tillsammans med Nathalie. Vi båda är helt förälskade i Justin Bieber! Haha han är så söt och hans låtar är fan bra. One Time och Baby har spelats om och om igen hela dagen. Har svenska vid 3 så det enda vi gör just nu är att vänta. 5 st från klassen har redan gått hem, men eftersom jag, Nathalie och Sima ska stå på Öppet Hus idag, så måste vi stanna kvar. Lite små irriterande att det är jag och Nathalie som ställer upp den här gången också, så hatten av till Sima som hjälper oss idag. Aja nu vill Nathalie att vi ska gå ner till entrén så hon kan få titta på hennes älskling (ledaren av musik-killarna. fast vem kan klandra henne, han e ju rätt het).. Hörs ikväll när jag kommer hem, vilket e typ klockan 9!
PEACE

Alla 94or, välkommna till farsta gymnasium ikväll 18.00 - 20.00!


Kommentarer
Postat av: fredrica

så du gillar justin bieber? :) haha jag med!

2010-03-31 @ 15:45:29
URL: http://enfredrica.blogg.se/
Postat av: Erica

jaa jag älskar honom! enda sen jag såg hans youtube klipp 2007 där han sjunger wait for you så har jag varit helt kär :D

2010-03-31 @ 16:17:57
Postat av: fredrica

han sjunger ju asbra! :) vad kul att du gillar honom, det är typ bara massa små tjejer

2010-03-31 @ 16:49:34
URL: http://enfredrica.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja visst gör han! Haha äsch, jag kör lite sammma race som dig med Jonas Brothers ;)

2010-03-31 @ 20:24:00
Postat av: fredrica

åh vad kul att jag kunde hjälpa till ;)!

2010-03-31 @ 22:05:20
URL: http://enfredrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0