Shopping med Joss & Nikk

Kom hem från farsta för typ 1 timme sen. Hittade absolut ingenting till mig själv, som vanligt. Hatar när det är så, antingen så hittar man absolut ingenting och då har man alltid mycket pengar, och när man väl hittar massor som man vill ha så har man självklart inga pengar. Sånt händer alltid mig. Hittade iallafall massor av presenter som jag fick med mig hem, kan självklart inte skriva vad eller till vem för då förstörs ju allt. Rätt spännande eftersom det är 4 av mina närmaste som fyller år den här månaden. Många kalas och presenter som måste hinnas med. När vi åkte hem ifrån farsta träffade vi Dennis och Henke på bussen, så dom gjorde oss sällskap till stortorp. När vi kom hem satt jag och Jossan och snackade lite skit. Sen var det dags för middag och då rörde hon sig hemåt. Får se ifall vi ska träffas sen eller inte.
Nu ska jag iallafall plugga, har prov nästa vecka, KUL!


Jag och Jossan på hennes 20-års party


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0