16 April - Födelsedagskalas på Rondovägen

Mentorstid måste ju vara det sämsta tidsfördrivet skolan någonsin uppfunnit. Förstår inte ens varför vi har det. Det tas aldrig upp något viktigt och när det väl gör det, så säger ändå våra lärare emot. Ska fan från och med nu sluta gå dit. Morr.
Har iallafall nyss duschat och bytt om till mjukiskläder. Ska snart börja plugga på mitt matte prov som är nästa vecka. Runt 6 tiden ska jag hem till familjen Öhrn på rondovägen och fira Ida som fyller 18 år idag! Efter det ska jag hem och plugga lite mer, sy in alla mina 100 par jeans, äta middag, duscha, byta om och sen åka hem till min man. Han skulle egentligen komma hit idag men eftersom hans träning slutar så sent så är jag gullig nog att åka till honom istället. Nu måste jag börja plugga, hörs imorgon. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0