Onsdagen den 3/3 - kort update

I måndags kom Malin & Jossan hit. Så tittade vi på film, The ugly truth som var as bra.Den bjöd på en hel del skratt. Käkade massa gott och snackade skit som vanligt. Båda sov över och det blev inte sovdags förns vid halv 6 på morgonkvisten, haha så typiskt oss.

Igår var jag med Dawid hela dagen. Lagade mat tillsammans och myste. Sen drog han iväg på träning och jag stannade kvar hemma hos honom. Låg och tittade på desperate housewives och cougar town tills han kom hem. Då blev det lite käk igen och sen var det dags att sova. En riktig mystisdag.

Kom hem ifrån Dawid för typ 1 timme sen. Har nyss käkat lite lunch och ska snart duscha. Lite senare ska jag åka till farsta med Jossan & lilla Nicole och shoppa. Var ju ett bra tag sen jag köpte något till mig själv så idag smäller det! Haha. Aja nu ska jag hoppa in i duschen! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0