Nu kör vi!

Festen igår spårade ur helt totalt, hela köket rasade ner och man hittade spya i varenda garderob & sovrum. Oerhört fräscht. Förstår mig inte på dom som super ner sig så att dom knappt kan stå på benen och spyr ner sig själva och andras sängar, vad är meningen med det egentligen? Kan ju inte vara så himla roligt. Tack o lov så åkte vi bil, annars hade vi nog aldrig kommit hem. Jag och Mallan landade hemma hos Dawid runt 4 och somnade på direkten.

Kom hem från min match för ett tag sen som gick riktigt jävla dåligt. Är så otroligt besviken på mig själv. Tur nog så var det bara träningsmatch, annars hade det varit illa. Fick även en egen liten publik bestående av Linda, Malin, Tette och Jossan, och ni som känner mig vet att jag hatar när folk kollar på mina matcher. Men idag var det faktiskt ganska lugnt, blev kallad för Brunk-Erica av Malin ett par antal gånger efter matchen, sen om jag ska bli glad eller inte vet jag inte, haha! Nu har jag iallafall duschat, klätt på mig och ska nu åka hem till Qela och Björn. Efter det måste jag vakta Nicole och passar då på att titta på Dawids match och efter den ska jag hem till Sanna och fira hennes 20 års dag. Sover med Dawid ikväll så det blir ingen mer uppdatering idag. Hoppas alla får en bra lördag, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0