Min onsdag - Bambi på hal is

Skola som vanligt, inget speciellt hände. Eller jo! Jag som varit så himla nöjd över att jag inte halkat en endaste gång på hela förra året och iår, halkade självklart idag. Och på värsta möjliga sätt. Precis när jag ska gå innanför entrén i skolan så halkar jag och landar på min fot och hand. Höll på att skämmas ihjäl. Tur nog så var Sidny och Felicia i min klass där så dom räddade mig från att skämmas extra mycket. Började självklart blöda på foten, så nu är min ena vita sko inte längre så vit. Efter skolan åkte jag hem och duschade. Har sen bara pluggat till provet som är imorgon. Nu har jag klätt på mig och ska nu åka ner till Dawids match och hejja på honom. Sover över hos honom också, myyyyys!! Aja hörs tomorrow, pussar och kramar


Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

haha jag har lyckats att inte halka, hittills :D man ska inte ropa hej än liksom

2010-03-11 @ 08:33:52
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Erica

hahaha men ellerhur, jag var så stolt över att inte halkat och när jag minst anade det så hände det.. plöstligt händer det liksom :p

2010-03-11 @ 12:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0