Min lördag

När jag och Dawid vaknat gick vi ner och käkade frukost tillsammans med Erik. Klädde sen på oss och gick till centrum där grabbarna gick in på Värdsan för att käka lunch och jag blev hämtad av mamma. Åkte sen till haninge och hämtade upp Linnéa och Ida. Därefter åkte vi till tungelsta hem till Lillen, där Ida trodde att vi bara skulle äta och kolla på melodifestivalen, men i själva verket var det en överrasknings"fest" för henne eftersom hon fyller 18 på tisdag. Så hennes närmaste 10 vänner var där, så badade vi badtunna som var huur skönt som helst, hade massa tjejsnack, jag försökte rulla mig snön men fastnade bara med benen överallt och sen käkade vi middag. Under middagen började jag må riktigt dåligt igen, kände att min feber som jag hade på fredagen började komma tillbaka och huvudvärken började ta över.

Så min älskade mamma kom och hämtade mig på max 10 minuter och så åkte vi hem. Då ville min Linda komma över och göra mig och hela min familj (eller Linda är också en del av den) sällskap för att titta på melodifestivalen. ASSÅ SALEM AL FAKIR SKULLE VINNA!!!! Fattar inte vad det är för fel på svenska folket.

Lite innan 11 gick Linda hem och så ringde Dawids syster Qela mig och frågade ifall jag ville med på bio och bowla. Mådde fortfarande dåligt men ville samtidigt hitta på något, så jag tackade självklart ja och så kom dom och hämta mig. När vi kom till bowlinghallen hade dom redan hunnit stänga, så vi åkte till bion istället. Såg Alice i Underlandet i 3D och den var GRYM! Jag och Qela var helt förälskade efter. När vi skulle hem så satt vi fast i en backe i typ en halvtimme, och efter hinkar med sand och plankor kom vi tillslut upp. Åkte hem till Dawid utan att han kommit hem och vaknade sen upp vid 6 av att någon pussar på mig. Aboslut det bästa sättet att vakna upp på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0