Min fredagskväll

Runt 9 körde min otroligt söta och snälla mamma mig till jordbro, haninge hus, där Ida & Linnéa befann sig. När jag gick in där betalade jag 20 kr för garderob och sen gick vi och satte oss. Max 5 minuter senare så börjar dom i dörren kolla legitimation på alla som kom. Asså hajja vilken tur jag hade, om jag bara hade kommit 5 ynka minuter senare så hade jag inte kommit in. Så jag var riktigt nöjd över att ha kommit in på en "krog" utan att dom kollat leg på just mig och sen 5 minuter senare kollar dom på alla andra som kommer. Lite efter 10 kom Malin och Jossan och då blev det tequila shottar för fulla muggar. Sen började det rulla in folk och massor som man inte sett på länge var där. Vilket alltid är lika kul. Dansade loss hela kvällen. Åkte hem vid 1 då jag hade rejäl huvudvärk och mådde illa, så tog första bästa tåg hem till min baby och somnade direkt.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0