Miami 2006/2007


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jaaaa, Nyårsbilden i Lauderdale, eller hur? Eller var Vi på Miami stranden? Jag tycker vid stranden innan nyårsfyrverkeri raketer.... Miklos tog bilden på oss. Rätt? Puss Pappsen ILY

2010-03-27 @ 15:23:18
Postat av: Jenny

Fin bild :-) Men nar jag tanker efter kom inte ni tva 06/07?? Jag spelade fortfarande da va??



Jag har mailat dig och pappa men inte fatt natt svar.. ar din email [email protected]??



Miss U!

Puss

2010-03-28 @ 16:08:37
Postat av: Erica

Papi: Den tog Miklos under nyår när vi var i miami :D Pusss love you!



Jenny: Haha juste, my baaad. :P Ja juste, glömde att svara på det där. Så som jag vet det så ska vi komma och vara där i en och en halv vecka. Men kolla med pappa, han vet allting :) Saknar dig också! PUSS

2010-03-28 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0