Måndag - Internationella kvinnodagen

Sitter i klassrummet helt själv, resten av klassen är nere i lilla aulan och lyssnar på någon urtråkig föreläsning. Hade sån otrolig huvudvärk så jag orkade inte vara kvar där. Här i klassrummet är det tyst och svalt, precis vad jag behöver. Slutar klockan 4 idag och jag mår värre än sämst, enda anledningen till varför jag är kvar här är för att min lärare precis informerade mig om att jag bara behöver närvara på resten av alla engelska lektioner vi har kvar för att få mitt MVG. Känns så jävla bra! Ska också snacka med Christina om att jag ska göra om mitt VG prov så att jag kan få ett MVG i samhällskunskap. För det förtjänar jag fan. Som jag slitit, fick MVG på alla prov och redovisningar förutom ett ynka litet prov där jag ändå fick ett VG. Då tycker man ju att jag faktiskt borde få MVG, men tydligen inte. Så jag ska fan göra om VG provet och få MVG! Efter skolan ska jag åka hem, hälla i mig massor av alvedon, byta om till mjukiskläder, äta tårta och sjunga för min mamma som fyller år idag, lägga mig i min säng och plugga till mitt administrationsprov som är på torsdag och sen somna i Dawids varma gosiga famn. Nu ska jag vila lite innan min engelska lektion börjar. Sköt om er! Puss

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hurra hurra du e duktig o envis som pappsen! Även Apollo :-)



Pussssssssss



Har smsat mamma o grattade!

2010-03-08 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0