Lördag

Igår kom tjejerna över, så hade vi massor av tjejsnack, dom drack sig fulla och så proppade vi i oss chips och popcorn. Lite innan 12 var det dags för tjejerna att göra stan osäkert. Så dom sprang till tåget, jag gjorde mig i ordning för sängen, så ringde min Dawid och så pratade vi ett tag och sen somnade jag på direkten. Tack tjejer för igår!

Har legat i min säng hela dagen. Pratade en liten stund med min baby och han var inte blyg med att skryta om att dom har 35 grader där (det skulle jag inte heller varit iofs). Åh jag är så himla avundsjuk!!! Vill bara sätta mig på första bästa flyg och åka dit. Ska iallafall snart resa mig ifrån sängen och hoppa in i duschen. Vid 4 ska jag vara hemma hos Dawid (haha även fast han inte är hemma) och fira hans morfar. Det lär bli jätte roligt, det är det alltid när man är hemma hos familjen Fredriksson. Efter det vet jag inte vad jag ska göra. Tjejerna ska iväg på lokalfest i haninge, så antingen följer jag med dom eller så stannar jag hemma. Nu loggade Dawid in på msn så nu ska jag snacka med honom där och sen hoppa in i duschen.
Hörs senare, pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0