LINNÉA 18 - FULLT ÖS!!

Blir inget fredagsmys idag inte. Min kära vän Linnéa som fyller 18 på söndag skulle åkt på kryssning idag för att fira sig själv tillsammans med 25 pers, men eftersom det är is-kaos ute på sjön så ställdes kryssningen in. Vilket glädje mig och Malin en gnutta då vi får vara med och fira Linnéa hemma hos henne på torra land. Något som är mindre roligt är att min man är fast ute på isen och nu passar "vad var det jag sa" riktigt bra in. Haha så typiskt, jag visste verkligen att deras båt skulle fastna. Så Dawid och co skulle egentligen gått av båten just nu, men istället så kommer dom hem imorgon vid 11, haha SYND! Aja går inte att göra så mycket åt saken nu, bara gilla läget och att dom får ta sig i kragen för ännu en vild natt. Jag håller iallafall på att välja ut kläder inför ikväll men jag hittar absolut ingenting. Antingen ser det jätte tråkigt ut, eller så är det för mycket. Snart sätter jag på mig mjukisbyxor och skiter i det här. Malin kommer iallafall och hämtar mig sen, så vi åker bil ut till Årsta havsbad, vilket är helt perfekt då jag får skjuts hem sen och får sova skönt i min egna säng. Jag gillart! Nu måste jag fixa mig. Hoppas alla får en grym fredag (även du Dawie som tvingas spendera ännu en natt på sjön).
NU KÖR VI TJEJER, IN I DIMMAN!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0