Födelsedags kalas

Efter skolan åkte jag till trångsund centrum och mötte upp mami. Köpte tårta och lite annat smått o gott. Åkte sen hem och gjorde middag. Blev en as god pasträtt typ. Muuuuuums säger jag bara. Efter vi ätit middag sjöng vi för mami och så käkade vi tårta (hon öppnade sina presenter i helgen när min storasyster var här). När vi firat klart mami gick jag och Tobbe upp till hans rum och spelade Tekken 5. Haha så jävla roligt. Vi spelade alltid tekken när vi var små, så det kändes nästan som att man var 8 år igen. Nu har jag nyss duschat och klätt på mig min pyjamas, haha. Min baby kommer hit när som helst, då ska vi nog bara mysa och titta lite på tv innan det är dags att sova. Vi båda börjar olagligt tidigt imorgon. Aja nu kommer han nog, peeace and love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0