Jag och min administrationsbok

Gick upp lite extra tidigt för att göra frukost till min boyfriend, när jag gjort det kände jag mig genast som världens bästa flickvän i ca 2 sekunder, haha! Fick sen skjuts av mamma till skolan. Skoldagen gick jätte fort och vid halv 2 kom mamma och hämtade mig, så åkte vi till huddinge sjukhus för att jag skulle ta mina allergi sprutor. När vi var klara somnade jag i bilen och vaknade upp helt ensam i trångsund centrum med en ica påse bredvid mig från ingenstans. Sen ploppade mamma, Jelle och Nicole upp från ingenstans. Åkte hem, tog en dusch och käkade tacos till middag. MUMS! Nu ligger jag i min säng och pluggar och det kommer jag fortsätta göra tills klockan blir 9 då det är dags för desperate housewives! Efter det lär jag ju plugga igen. Så min kväll består av plugg och tv, kan det bli mer intressantare? Nej skulle inte tro det. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0