Jag hatar att sluta klockan 5 varje dag

Sitter i skolan och gör absolut ingenting. Vi har matte om en halvtimme och vi är som vanligt typ 7 elever, fattar inte vad resten av alla gör? Tröttnar ni inte på att ligga hemma varje dag medans alla era kompisar är i skolan? Aja, sitter iallafall i Dawids otroligt mysiga tjocktröja, och den luktar precis som honom. Love it! Efter skolan ska jag och tjejerna i klassen gå och kolla i farsta centrum och säkert fika. Är så glad över att vårat tjejgäng i skolan går i samma klass och har samma intressen så att man kan hitta på något efter skolan när man slutar så sent. Svårt att förklara men skolan hindrar en verkligen ifrån att hinna träffa kompisar och sånt, så irriterande. Så därför uppskattar man tjejerna i klassen så himla mycket mer när vi alla umgås utanför skolan också. Haha nu blev det jätte konstigt men aa. Efter farsta ska jag hem och käka middag, plugga på mitt matteprov och sen förhoppningsvis gå på promenad med Josefine. Nu vill tjejerna gå till cafeterian, hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0