Heldag med Dawie

Gick och mötte Dawid vid 2 och så traskade vi bort till bussen. Åkte till farsta och kollade på kläder och jackor till oss båda. Självklart hittade jag ingenting till mig själv, medans Dawid hittade två jackor och en keps. När vi gått runt i farsta ett bra tag åkte vi till trångsund och käkade thaimat. Det är så sjukt gott, skulle kunna äta det varje dag utan att tröttna. När vi käkat klart tvingade Dawid mig att gå hem till mig, även fast bussen skulle komma inom typ 5 minuter. Så hela vägen gick han och retades och tyckte att han var jätte rolig (vilket han inte var). När vi kom hem till mig bytte vi båda om till mjukiskläder, så tittade vi på film med Nicole, sen fick jag äran att massera honom och klia han på ryggen tills han somnade. Så låg vi och vilade och när jag precis höll på att somna så kommer mamma inklampandes och säger att Dawids pappa är här, haha så typiskt. Så Dawid fick klä på sig jätte snabbt och till min förvånad så var klockan redan halv 7. Och jag ska gymma om lite mer än en timme. Så nu ska jag plugga lite, byta om och sen dra till gymmet för att köra Body Combat. Efter gymmet ska vi åka och hämta Dawid, sen åka hem till mig och ha myskväll.
Så vi hörs imorgon, pussar & kramar


My love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0