Fredagen den 12 mars

Blev ingen skola idag för min del. Sov max 3 timmar sammanlagt på hela natten, ena sekunden frös jag ihjäl och andra sekunden var det lika varmt som det är i Dawids bastu. När min väckarklocka ringde var det bara att be mami sjukanmäla mig och sen försöka somna om. När jag sen vaknade mådde jag lite bättre, tog 2 alvedoner, klädde på mig och följde med mamma till länna för att käka thaimat och sen köpa flyttkartonger. Jonas flyttar ju hem till oss på söndag, så Tobbe måste ta bort all skit han har i sitt rum så att Jonas får plats med sitt. När vi var klara i länna åkte vi och hämta busfröt Nicole på dagis och sen åkte vi hem. Har nu bytt om till mjukis kläder och ska snart gå upp till Linda och leka med henne. Ikväll blir det antingen party i jordbro med tjejerna eller myskväll med min boyfriend. Fan att man inte kan vara på två ställen samtidigt! Aja får lösa det där.. Peace



Kommentarer
Postat av: Jonas

hehe ja han har ju en del prylar på sitt rum!;)

2010-03-12 @ 20:56:04
URL: http://mrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0